Happy Client je koučingová spoločnosť, ktorá sa špecializuje na koučing a poradenstvo pre firmy a jednotlivcov so zameraním na kontaktné centrá/call centrá.

Pomáhame zlepšiť služby a procesy call centier, KPIs a rovnako aj zamestnaneckú a klientsku skúsenosť.


ZLEPŠENIE KPIs

Na kontaktných centrách tak ako všade existujú KPIs, ktoré je nevyhnutné neustále sledovať a zlepšovať. Našim klientom pomáhame zlepšiť a zastabilizovať KPIs, ktoré nie sú v požadovaných číslach.


SKVALITNENIE HOVOROV

Kvalita hovoru je rovnako dôležitá ako kvalita školení. Prejdeme si s Vami kvalitu Vašich školení, tak aby priniesli požadovanú kvalitu hovorov. Tiež sa zameriame na supervízie hovorov a to ako ich robiť efektívnejšie a kvalitnejšie.


KLIENTSKA SKÚSENOSŤ

Či už meriate klientsku skúsenosť akoukoľvek metrikou, vždy ide o spokojnosť klienta. Skúsili ste už všetko a stále nie je klientska skúsenosť dostačujúca ? Pozrieme sa spoločne na to, čo vieme urobiť, aby Vaši klienti pocítili kvalitné služby a s radosťou k Vám volali.


ZAMESTNANECKÁ SKÚSENOSŤ

Zamestnanecká skúsenosť je veľmi dôležitá pri budovaní klientskej skúsenosti. Iba spokojný zamestnanec môže priniesť kvalitu a profesionalitu nielen do hovorov, ale do všetkých pracovných činností. Pozrieme sa spolu na to, čo je potrebné zmeniť v prostredí pre zamestnancov tak, aby dosahovali vyššiu klientsku skúsenosť.

Poradenské služby poskytujem aj manažérom kontaktných centier formou 30, alebo 60 minútovej konzultácie.

Cena : 30 minútová konzultácia = 50,- Eur, 60 minútová konzultácia = 75,- Eur