O mne

Volám sa Ľubica Rybáriková. 

Celý môj profesný život je spojený s kontaktnými centrami. Je to oblasť, ktorá mi učarovala, nielen svojim zameraním, ale aj tým, ako rýchlo sa na kontaktných centrách menia informácie a procesy a ako veľmi je táto práca pestrá.

Mám 24 ročné skúsenosti na kontaktných centrách, dvakrát som kontaktné centrum spolu zakladala úplne od počiatku. Na kontaktnom centre som začínala ako konzultantka až som sa postupne vypracovala na manažérku kontaktného centra, čím som strávila 18 rokov.

Mala som na starosti kontaktné centrá so zameraním na prichádzajúce a odchádzajúce hovory, telesales, retencie či klientsku spokojnosť a sťažnosti.

V rámci manažovania kontaktných centier som sa zameriavala na neustále zvyšovanie klientskej skúsenosti spolu so zamestnaneckou skúsenosťou, čo viedlo k zvýšeniu klientskej spokojnosti až o 40%.